Információk, tájékoztatók

Információra lenne szüksége? Tekintse meg lenti tájékoztatóinkat, melyekben megtalálja kérdésére a választ!

Szállítás, átvétel

Ismerje meg miként szállítjuk megrendelését házhoz, milyen feltételek érvényesek, illetve miként, hol veheti át személyesen is rendelését.

Fizetési lehetőségek

Rendelését biztonságosan, bankkártyával is fizetheti online vagy a futárnak, illetve személyes vásárlás esetén készpénzzel is fizethet nálunk!

Dokumentumok

Webáruházunk rendelkezik a törvényi előírások szerinti Általános szerződési feltételek, Adatvédelmi nyilatkozat,
Elállási nyilatkozat és Impresszum dokumentumokkal.

Gyakori kérdések és válaszok

Mennyi idő míg megkapom a rendelésem?

Minden héten csütörtök a kiszállítás napja. Ez azt jelenti, hogy a szerda 12:00 óráig leadott rendelések csütörtöki napon kiszállításra kerülnek. Ha a csütörtök munkaszüneti napra esik, akkor az azt követő munkanapon történik a kiszállítás.

Mennyibe kerül a házhozszállítás?

A házhozszállítás díja belföldön 3.000,- Ft. A külföldi címre történő kiszállítás a címtől függően kerül árazásra.

Hibásan (sérülten, hiányosan) kaptam a csomagom, mi a teendőm?

Ha hibás sérült csomagot kaptál, kérjük átvételkor jelezd a futárnak.

Kérdésem lenne, hol tehetem fel?

Kérdéseitekkel az alábbi elérhetőségeinken fordulhattok hozzánk:
tel.: +36 20 568 7460 (hétköznap 8 és 16 óra között)
e-mail.: [email protected]

Mekkora a legkisebb és legnagyobb mennyiség amit rendelhetek?

Minimum rendelési mennyiség kizárólag a strucchús termékek esetében: 5 kg. Kivétel ez alól, ha személyesen veszed át a strucchúst a Strucc Pont-ban (5100 Jászberény, Újerdő tanya 26. nyitva: minden péntek 09:00-15:00 között).
A felső rendelési határt az aktuális készlet határozza meg.

Kérdése lenne, segíthetünk?

Kérdése lenne termékeinkről vagy partneri kapcsolat érdekelné? Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Kosár tartalma
Scroll to Top